Edukacinė I a g klasės išvyka

• Paskelbta: 2024-10-16
  • Kategorija: Išvykos

Jau trečius metus iš eilės I a g klasė tapo šauniausia klase. Šiais metais nusprendėme pasukti link Klaipėdos. Spalio 8 - tosios rytą gerai nusiteikę atvykome į Klaipėdos širdį - Klaipėdos pilies muziejų. Muziejuje edukatorė supažindino su Klaipėdos miesto istorija, pilimi, kuri yra restauruojama, ateities projektais pilyje.

Vėliau, persikėlę keltu per Klaipėdos sąsiaurį, vykome į Klaipėdos jūrų muziejų ir delfinariumą. Delfinariume vyko edukacinis užsiėmimas ,,KIEKVIENAM SAVAS ATLANTAS‘‘. Šis edukacinis užsiėmimas buvo įkvėptas keliautojo Aurimo Valujavičiaus kelionės irkline valtimi per Atlantą. Edukacijos metu turėjome užduotį išreitinguoti 15 daiktų pagal jų svarbumą norint išgyventi jūroje tol, kol būsime išgelbėti ištikus laivo katastrofai. Taip pat turėjome galimybę prisiliesti prie A. Valujavičiaus valties, kuria jis plaukė per Atlanto vandenyną. Edukatorius papasakojo apie valtį, jos įrangą, prietaisus bei pokalbius su A. Valujavičiumi. Po edukacijos keliavome į jūrų muziejų. Ten pamatėme įvairių rūšių žuvis, koralinius rifus, ruonius, jūrų liūtus, pingvinus. Grožėjomis per perregimą akrilo tunelį matomais eršketais. Įdomiausia buvo pamatyti, kaip pietauja jūrų liūtas.

Savo laisvą laiką nusprendėme praleisti Klaipėdos ,,Akropolyje‘‘. Puikiai praleidę laiką, pasisėmę puikios nuotaikos, su muzika ir dainomis vykome namo.

Klasės valandėlės metu reflektavome, dalinomės ekskursijos įspūdžiais. Beveik visi teigėme, jog įdomiausia buvo pamatyti, sužinoti ir prisiliesti prie valties, kuria plaukė A. Valujavičius. Labai patiko stebėti jūros gyvūnus, į uostą atplaukiančius laivus.

Dėkojame gimnazijos direktoriui už kelionę, tėvų komiteto pirmininkei S. Bartkienei-Mažeikei ir L. Marijošei už vykimą kartu, vairuotojui Daliui už puikų vairavimą ir gerą nuotaiką. Dėkojame klasės vadovei R. Teišerskienei už dar vieną puikiai organizuotą išvyką.