Tarpdalykinės integracijos refleksija

Baigiantis mokslo metams gimnazijos mokytojai skyrė popietę integruotų pamokų aptarimui bei refleksijai. Šiemet nemenka dalis pedagogų pamėgino sujungti savo pamokose skirtingus dalykus, pavyzdžiui, matematiką su anglų kalba, lietuvių literatūrą - su psichologija arba informacinėmis technologijomis,  chemiją - su fizika, dailę - su geografija ir pan. Mokytojai pasidalino savo patirtimis, aptarė tokių pamokų naudą sau bei mokiniams, išryškino teigiamus bei neigiamus tokių pamokų aspektus. Bendra refleksijos išvada buvo ta, kad tokios pamokos atima daug laiko joms rengiantis, didina mokytojų atsakomybę už pamokos kokybę, tačiau integracija reikalinga, nes  labiau sudomina mokinius, atskleidžia ryšius tarp atskirų dalykų. Integruotos pamokos turėtų būti vedamos reguliariai.

Autorius:
Inesa Petrauskienė

Nuotraukos:
Aušra Gedgaudienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas