Erasmus+ projekto „Patyriminis ugdymas. Augdamas Atsakingai Auginu“ mokymosi kursai Romoje

     Lapkričio 26–gruodžio 3 dienomis Ariogalos gimnazijos direktorius Arvydas Stankus ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Ingrida Jankauskienė kartu su Prezidento Jono Žemaičio gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Renata Ulvidiene bei Raseinių Šaltinio progimnazijos direktore Vaiva Zubrickiene pagal Erasmus+ projektą „Patyriminis ugdymas. Augdamas Atsakingai Auginu“ buvo išvykę į mokymosi kursus „Digital Wellbeing: A New Challenge for Teachers and Students“ (Skaitmeninė gerovė: naujas iššūkis mokytojams bei mokiniams) Italijoje, Romoje. Kursus organizavo Europass Teacher Academy, o mokymus vedė lektorė Evangelia Dimaraki iš Graikijos. Kursuose dalyvavo 14 pedagogų iš Latvijos, Estijos, Kipro, Rumunijos, Jungtinių Arabų Emyratų ir Lietuvos.

     Mokymų pradžioje dalyviai susipažino, pristatė savo šalį ir atstovaujamas ugdymo įstaigas. Vyko diskusija apie skaitmeninių priemonių naudojimo problemas mokyklose ir skaitmeninių įrenginių poveikį mokinių mokymuisi, elgesiui, gerovei. 

     Mokymų metu buvo pateikta informacija apie skaitmeninę gerovę ir šiandieninius jos iššūkius, vyko diskusija apie mokinių sąmoningumo ugdymą naudojant skaitmenines technologijas. Dalyviai išmoko keletą technikų, taktikų bei praktikų, padedančių įveikti skaitmeninės gerovės iššūkius ugdymo įstaigoje. Buvo analizuojamos situacijos, į kurias jauni žmonės patenka socialiniuose tinkluose. Mokymų lektorė supažindino su strategijomis, kurias turėtų taikyti pedagogai kalbėdami su paaugliais apie jų skaitmeninę gerovę. Kiekvieną dieną buvo skiriama praktinė užduotis riboti savo priklausomybę nuo skaitmeninių prietaisų.

     Lietuvių komanda ne tik intensyviai mokėsi, bet ir turėjo plačią kultūrinę programą. Aplankė renesanso ir baroko bruožų turinčią reprezentacinę popiežiaus bažnyčią Šv. Petro baziliką Vatikane, šv. Angelo pilies terasoje grožėjosi naktinės Romos panorama. Sužavėjo didžiausias barokinio stiliaus Trevi fontanas, aukštis – 25,9 m., o plotis – 9,8 m. Buvo įdomu stebėti socialinį Romos gyventojų gyvenimą prie XVIII a. statytų ispaniškųjų laiptų, kurie yra didžiausias turistų traukos centras Romoje. Komanda aplankė vieną didžiausių senovės Romos architektūros paminklų Koliziejų. Pasinaudojo ir metro galimybėmis aplankyti tolimesnius kultūrinius Romos objektus.  Buvo smagu pažinti Italijos skonius: paragauti tikros picos, išgerti espreso kavos tiesiog gatvėje, o apsilankius seniausioje daugiau kaip 100 metų veikiančioje Romos ledainėje paragauti pačių gardžiausių ledų. 

     Mokymai buvo labai naudingi, sudarę galimybę pamąstyti apie savo skaitmeninę gerovę ir sąmoningumą bei kaip jo mokyti mokinius, kadangi skaitmeninė gerovė yra socialinė dilema. Išklausę programą, visi dalyviai gavo mokymų baigimo sertifikatus.

 

Nuotraukos:
Arvydas Stankus

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas