SKAITMEMIMIO VERSLUMO UGDYMO PROGRAMA PASIEKĖ FINIŠO TIESIĄJĄ I(ntegruota, aktualu, kūrybiška ✨)

8 a mokinių grupei šiais metais buvo suteikta galimybė dalyvauti Ekonomikos ir inovacijų ministerijos inicijuotame, įmonės Vedliai ir Lietuvos Junior Achievement vykdomame praktinio verslumo ugdymo, stiprinant skaitmenines kompetencijas, programoje. Mokymai prasidėjo dar prieš mokslo metų pradžią. Mokytojos Laima S. ir Rasa Z. Dalyvavo praktiniuose mokymuose, po to tęsė šiuos mokymus nuotoliniu būdu. Įgytos metodikos tikslas - palydėti mokinius iki jų originalaus skaitmeninio verslo produkto sukūrimo.

Programos metu mokiniai stiprina praktinius verslumo, ekonomikos bei skaitmeninio raštingumo įgūdžius - kuria skaitmeninių verslų prototipus, įregistravo mokomąsias mokinių bendroves. Kurdami prototipus, susipažįsta su įvairiomis skaitmeninėmis programomis, suvokdami kaip gali būti kuriami šiuolaikiniai skaitmeniniai produktai. Dirbdami komandomis mokosi bendradarbiavimo, kritinio mąstymo, pasitikėjimo savo jėgomis, kūrybiškumo.

Na, pagaliau prototipai sukurti ir laukia komisijos įvertinimo. Kokius produktus rinkai pasiūlė mūsų jaunieji verslininkai? Komanda „Workys“ pasiūlė mobilią programėlę, skirtą jauniems žmonėms ieškoti darbo pagal savo pomėgius. Komanda „SortEasy“ kūrė šiukšlių rūšiavimui skirtą programėlės prototipą. Jų šūkis – rūšiuok smagiai! Komandos „Teletabiai“ prototipas – išmanioji rūbų spinta, mokanti ir padedanti rengtis stilingai. Komanda „Munch“ sukūrė programėlės prototipą, kuri padės paaugliams teisingai maitintis, primins jiems laiku valgyti ir ką geriau pasirinkti.

Šiuo metu prototipai pateikti vertinimui. Kviečiame apsilankyti puslapyje ir susipažinti su mūsų bei kitų mokyklų mokinių darbais.

Konkursinių darbų GALERIJA 

Informatikos mokytoja Laima S.

Nuotraukos:
Informatikos mokytoja Laima S.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas