Šiuolaikinė mokykla sparčiai keičiasi – kartu su ja keičiasi ir mokytojo vaidmuo. Pedagogas nebe vien tik žinių perteikėjas, bet ir įkvėpėjas, bendruomenės telkėjas, pokyčių iniciatorius. Būtent todėl vis svarbesnės tampa lyderystės kompetencijos, kurios leidžia mokytojui veikti efektyviai, drąsiai ir atsakingai besikeičiančioje švietimo aplinkoje.
Neatsitiktinai mūsų gimnazijos 25 mokytojai dalyvavo lyderystės mokymuose, kurių metu gilino savo žinias apie ugdymo kaitą, komandų telkimą, veiklos planavimą bei asmeninio ir profesinio augimo strategijas. Siekdama stiprinti lyderystės kompetencijas, TŪM projekto dėka įvyko mokytojų profesinio augimo programa. Mokymus vedė žinomi „Whatansu“ lektoriai – Mindaugas ir Jurga Vidugiriai, kurių išskirtinė patirtis, gyvas bendravimo stilius ir vertybinis ugdymo požiūris paliko stiprų įspūdį visiems dalyviams.
Mokymų dalyviams buvo patvirtinta, kad lyderystė mokykloje – tai ne pareigos, o požiūris. Šiandienai reikalingi mokytojai, kurie mato plačiau, veikia atsakingai ir įkvepia kitus. Džiaugiamės, kad mūsų bendruomenėje gausu tokių pedagogų, kurie siekia tobulėti ir kurti šiuolaikišką, atvirą bei stiprią mokyklą kartu.
Mokymų metu mokytojai gilinosi į tai, ką reiškia būti lyderiu švietimo bendruomenėje. Lyderystė čia suprantama ne kaip vadovavimas, o kaip vidinis pasirinkimas veikti atsakingai, įkvepiančiai ir prasmingai. Pedagogas-lyderis drąsiai imasi iniciatyvos, dalijasi idėjomis, kuria pokyčius ir padeda augti kitiems. Mokymai padėjo mokytojams atsakyti į sau svarbius klausimus:
– Kokia yra mano, kaip mokytojo, vizija?
– Kokiais principais vadovaujuosi kasdienėje veikloje?
– Kaip suburti komandą ir kurti pasitikėjimu grįstą bendradarbiavimą?
Didelė dalis užsiėmimų buvo skirta praktinėms veikloms, refleksijai ir grupinėms diskusijoms. Tai leido mokytojams pažinti vieni kitus giliau, atrasti bendrų vertybių, stiprinti pasitikėjimą ir komandinį ryšį. Lyderystė mokykloje prasideda nuo tarpusavio supratimo ir nuoširdaus bendravimo. Pasak dalyvių, mokymai paskatino ne tik profesionaliai augti, bet ir susimąstyti apie asmeninį tikslą bei misiją švietime: kodėl esu čia ir ką noriu palikti mokiniams?
Dėkojame mokymų vadovams už įkvepiančius užsiėmimus, šiltą atmosferą, drąsinančius klausimus ir gilią žmogišką patirtį. Taip pat dėkojame visiems mokymuose dalyvavusiems mokytojams – už atvirumą, įsitraukimą ir norą augti kartu. Tikime, kad šios patirtys ne tik praturtino kiekvieną individualiai, bet ir sustiprino visą mūsų gimnazijos bendruomenę.
-
- Paskelbta: 2025-06-11
- Kategorija: Pranešimai
Ariogalos gimnazijoje trečiųjų klasių mokiniai dalyvavo kūrybiškame ir įtraukian... -
- Paskelbta: 2025-05-21
- Kategorija: Pranešimai
Kompetencijų ugdymas - vienas iš pačių svarbiausių mokymo programos uždavinių. Š... -
- Paskelbta: 2025-05-07
- Kategorija: Pranešimai
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos. Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextG... -
- Paskelbta: 2025-05-02
- Kategorija: Pranešimai
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad mūsų gimnazijos bendruomenė „pasirašo geriems darba... -
- Paskelbta: 2025-04-26
- Kategorija: Pranešimai
Balandžio mėnesį Raseinių rajono Ariogalos gimnazijos pradinių klasių mokiniai a... -
- Paskelbta: 2025-04-17
- Kategorija: Pranešimai
2025 balandžio 16 dieną startavo projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ (projekto... -
- Paskelbta: 2025-03-28
- Kategorija: Pranešimai
-
- Paskelbta: 2025-03-26
- Kategorija: Pranešimai
Vadovaujantis BĮ Valstybės duomenų agentūros viešai Oficialiosios sta... -
- Paskelbta: 2025-03-07
- Kategorija: Pranešimai