Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.
Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).
Projekto tikslinės grupės - bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.
Raseinių r. Ariogalos gimnazija yra projekto partnerė ir įgyvendina 1-3 punkte numatytas veiklas: dalyvauja „Tūkstantmečio mokyklų“ programos pažangos plane numatytuose ir patvirtintuose mokymuose, stažuotėse; atnaujina infrastruktūrą, laikantis universalaus dizaino principų: įkuria gyvenimo įgūdžių erdvę, STEAM ir inžinerinių technologijų laboratorijas, sensorinį kambarį; užtikrina sklandų įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą įsigyjant priemones ir plėtojant neformaliojo švietimo programas.
Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).
-
Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
-
Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
-
Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
-
Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
-
Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų;
-
Padidėjusi neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis.
Daugiau informacijos apie projektą: